15.2.17

old and new



Enjoyed a slow start this morning surrounded with my favorite stuff
before having a busy scheduled day...

 I've found some of my older white candlehandlers at the attic the other day and
 I really like them as a stilllife on my windowsill combined with 
the new black Nappula candleholder by Iittala. 

It's just beautiful and simple and it made me realize that it's such fun to 
rediscover older interior items, to mix and match or simply restyle them with 
removable paint for exemple and use them again as I did with my stunning renewed
black Marimekko flower vase designed by Carina Seth-Andersson!

Ik heb vanochtend heerlijk genoten van een een rustige start voordat de drukte van  mijn volgeplande dag echt begon... Soms zo fijn om zo te beginnen en te genieten van alle spulletjes om me heen! Ik heb een tijdje geleden een aantal oudere witte kandelaars gevonden op zolder en ik geniet nu dus weer van ze als stilleven op mijn vensterbank,  mooi gecombineerd met de nieuwe zwarte Nappula kandelaar van Iittala.
Echt zo mooi en eenvoudig! Ik besefte hierdoor weer dat het zo leuk is om oudere interieur spulletjes die je opgeslagen hebt te  herontdekken of gewoon te restylen met bijvoorbeeld verwijderbare verf  en ze daarna  opnieuw te gebruiken net zoals ik dat deed met mijn prachtige vernieuwde en nu dus zwarte Marimekko bloemenvaas ontworpen door Carina Seth-Andersson!